• Marta Mazur

SMOOTHIE BOWL (AIP, PALEO)


 


Jeśli ktoś ma problemy z jelitami banany z brązową skórką będą lepszym pomysłem, ponieważ mają w sobie enzymy ułatwiające trawienie. Borówki też będą dobrym wyborem, ponieważ wygaszają stany zapalne w organizmie. Oczywiście musicie ocenić jak się po nich czujecie, ale jeśli są przez was dobrze tolerowane to warto włączyć je do diety.


Smoothie bowl to super pomysł na szybkie śniadanie lub przekąskę. Wykonanie trwa dosłownie 2 minuty, a możecie dodać praktycznie wszystkie owoce, jakie akurat macie w domu.


 




Składniki (1 porcja):

  • 1 zamrożony banan

  • Garść borówek (mogą być mrożone, wtedy nie trzeba mrozić bananów)

  • 1/2 awokado

  • Mała garść malin (mogą być mrożone)

  • Kilka borówek i malin do ozdoby

  • Siemię lniane, wiórki kokosowe, orzechy lub coś innego do posypania, jeśli ktoś nie lubi można pominąć


 

Wykonanie:

  1. Wszystkie owoce blendujemy na gładką masę.

  2. Wykładamy do miseczki i ozdabiamy.


Smacznego! 🤗



7 views0 comments