• Marta Mazur

Odżywcza miska z dynią (AIP, PALEO)




Składniki: (1 porcja):

  • Garść szpinaku, jak źle trawicie surowy, można pogotować chwilkę w garnku z odrobiną mleczka kokosowego

  • 3-4 ziemniaki

  • 2 plastry ok 2 cm dyni

  • 2 jajka (w wersji AIP można zastąpić kurczakiem, krewetkami lub innym dodatkiem)

  • 1/2 cukinii

  • Marchewka

  • 1/2 awokado

  • Oliwa z oliwek



Przygotowanie:


  1. Ziemniaczki obrać i pokroić i kostkę, dynię tak samo. Dyni hokkaido i piżmowej nie trzeba obierać.

  2. Wsadzić do miseczki i polać oliwą z oliwek, wymieszać.

  3. Rozłożyć równomiernie na blaszce z papierem do pieczenia.

  4. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 220 stopni i piec około 25 minut. Dla pewności sprawdzić widelcem, czy warzywa są już miękkie.

  5. Marchewkę i cukinię pokroić w paski, nalać wody do garnka i gotować około 10 minut.

  6. Jajka ugotować, na miękko lub twardo, tak jak lubicie.

  7. Pokroić awokado w paseczki.

  8. Wszystkie składniki wyłożyć w głębokim talerzu, polecam zacząć od szpinaku, będzie pełnić rolę poduszeczki i wszystko ładnie się ułoży.


Smacznego!





3 views0 comments

Recent Posts

See All